یک پرستار بازنشسته، در قالب دست نوشته ای، به مصائب و مشکلات و تلخی های شغل پرستاری اشاره کرد.
بیشتر بخوانید »رفع فیلتر دکتر دکتر پس از دو روز؛ زخمی بر اعتماد کاربران
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانهای استان تهران، مهدی خدادادی، رئیس کمیسیون سلامت دیجیتال ضمن استقبال از رفع محدودیت، نسبت به ۴۸ ساعت سردرگمی و بیاعتمادی ایجاد شده در اقتصاد دیجیتال هشدار داد.
بیشتر بخوانید »امضای تفاهمنامه خدمات برخط دارورسانی؛ گامی بزرگ در همپیوندی سلامت و اقتصاد دیجیتال
به گزارش مرکز روابطعمومی وزارت ارتباطات، احسان چیتساز، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، از امضای تفاهمنامه خدمات برخط دارورسانی خبر داد و تأکید کرد که این سند، چارچوب فنی، اجرایی و نظارتی برای ثبت، پردازش، بستهبندی و حمل فرآوردههای دارویی در قالب نسخههای الکترونیکی را تعیین میکند.
بیشتر بخوانید »اجرای طرح نظرسنجی رضایت مردم از بیمارستان های آذربایجان شرقی
تبریز -معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی از اجرای طرح نظرسنجی برای ارزیابی رضایت مردم از خدمات ارائهشده در بیمارستانهای این استان خبر داد.
بیشتر بخوانید »مسدودسازی ناگهانی «دکتر دکتر»؛ اعتراض انجمن تجارت الکترونیک به محدودیت کسبوکارهای سلامت دیجیتال
مسدودسازی ناگهانی پلتفرم خدمات سلامت دیجیتال «دکتر دکتر» موجی از نگرانی میان فعالان بخش خصوصی و کاربران این حوزه ایجاد کرده است. این پلتفرم از ۳۰ شهریور بدون اخطار قبلی، ابلاغ قضایی یا اطلاعرسانی رسمی از دسترس خارج شده و دسترسی دهها هزار کاربر و جامعهای گسترده از پزشکان را به خدمات خود قطع کرده است.
بیشتر بخوانید »فاز نخست بیمارستان نور قم به بهره برداری رسید
قم- فاز اول بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نور با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی و تولیت حرم حضرت ابوالفضل العباس (ع) به بهره برداری رسید.
بیشتر بخوانید »بازار ۱۰ همتی نیازهای فناورانه بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی تهران
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در مورد بازار بزرگ دارو و تجهیزات در کشور گفت: این نیاز امسال در بیمارستانهای زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی تهران نزدیک به ۱۰ همت است.
بیشتر بخوانید »رفع گره ترافیکی بیمارستانی در بلوار خلیج فارس
شهردار منطقه ۱۸ تهران از بازگشایی مسیر دسترسی به بیمارستانی با اجرای عملیات عقبنشینی و رفع معارض ملکی خبر داد.
بیشتر بخوانید »بهرهمندی از ظرفیت خیرین سلامت در حوزه بهداشت و درمان سرعین ضروری است
اردبیل-فرماندار شهرستان سرعین گفت: ارتقاء سلامت مردم و استفاده از خیرین سلامت در حوزه بهداشت و درمان شهرستان ضروری است.
بیشتر بخوانید »۶ هزار ویزیت رایگان در بیمارستان صحرایی نیروی زمینی سپاه در زهک
زهک - فرماندار زهک گفت: در بیمارستان صحرایی که در ۶ روز گذشته در شهرستان زهک مستقر بوده است، ۶ هزار ویزیت و بیش از ۵۰ عمل جراحی انجام شده است.
بیشتر بخوانید »
میهن سلامت مجله پزشکی و سلامت میهن سلامت
