جیرفت- رئیس مرکز بهداشت شهرستان جیرفت گفت: کمبود پزشک و نیروی انسانی مانع از راه اندازی درمانگاه شبانه روزی در بعضی از نقاط این شهرستان است.
بیشتر بخوانید »ارائه خدمات شبانهروزی درمانی و امدادی هلالاحمر به زائران اربعین
تیمهای پزشکی و امدادی جمعیت هلالاحمر با استقرار در درمانگاه ملاک کربلا، بهصورت شبانهروزی خدمات درمانی، مراقبتی و فوریتهای پزشکی را به زائران اربعین حسینی ارائه میکنند.
بیشتر بخوانید »فاز جدید بیمارستان بهشتی زنجان افتتاح شد
زنجان- فاز جدید ۱۲۶ تختخوابی مرکز آموزشی و درمانی شهید بهشتی زنجان با حضور وبیناری رئیسجمهور بهطور رسمی افتتاح شد.
بیشتر بخوانید »بخش تخصصی سوانح سوختگی در زنجان افتتاح شد
زنجان- بخش تخصصی سوانح سوختگی در بیمارستان موسوی زنجان باحضور وبیناری رئیسجمهور، افتتاح شد.
بیشتر بخوانید »ارتقای خدمات درمانی در شاهرود؛ فاز ۲ درمانگاه رضوی کلنگ زنی شد
شاهرود- تصاویری از مراسم کلنگ زنی فاز دوم درمانگاه رضوی شهرستان شاهرود را با حضور سردار شوقانی فرمانده سپاه استان سمنان مشاهده می کنید.
بیشتر بخوانید »تکمیل زیرساختهای عنبرآباد به سرمایهگذاری ویژه نیاز دارد
عنبرآباد- فرماندار عنبرآباد گفت: شهرستان عنبرآباد برای ایجاد و تکمیل زیرساختهای مختلف نیاز به سرمایهگذاری ویژه دارد.
بیشتر بخوانید »افتتاح درمانگاه شهید علی هاشمی در مرز چذابه برای خدمت به زائران اربعین
اهواز - معاون توسعه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از آغاز فعالیت درمانگاه شهید علی هاشمی در مرز چذابه از فردا پنجشنبه خبر داد.
بیشتر بخوانید »سرمایهگذاری بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومانی گلرنگ ونچرز در صنایع فناور محور، دارویی و لجستیک
به گزارش روابط عمومی گلرنگ ونچرز، سال ۱۴۰۳، آغازگر فصل جدیدی برای گلرنگ ونچرز، بازوی نوآوری و فناوریهای نوین گروه صنعتی گلرنگ بود. این شرکت تاکنون با رویکردی هدفمند و مبتنی بر سرمایهگذاری جسورانه (Venture Capital & Corporate Venture Capital)، بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان در صنایع فناورمحور، دارویی و لجستیک سرمایهگذاری کردهاست. این حرکت، گویای نگاه راهبردی گروه صنعتی گلرنگ به مقوله بومیسازی فناوریهای پیشرفته و حمایت از اکوسیستم نوآوری ایران است.
بیشتر بخوانید »ساخت ۳ بیمارستان کوچک مقیاس در مازندران
قائمشهر - مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران گفت: سه پروژه بیمارستان کوچک مقیاس در شهرهای ساری، نکا و بابلسر اجرا شده است.
بیشتر بخوانید »تفاهم نامه شرکت مخابرات ایران و وزارت بهداشت برای اتصال ۶۰ هزار مرکز سلامت به شبکه پایدار کشور
در حرکتی همراستا با برنامه هفتم توسعه و مأموریتهای کلان دولت برای هوشمندسازی خدمات عمومی، وزارت بهداشت و شرکت مخابرات ایران امروز ۶ مرداد تفاهمنامهای راهبردی امضا کردند که هدف آن، ایجاد شبکهای پایدار، ایمن و فراگیر برای اتصال بیش از ۶۰ هزار مرکز درمانی در سراسر کشور به زیرساختهای ارتباطی نسل جدید است. این همکاری، مسیر را برای استقرار نظام اپراتوری سلامت و توسعه پروژههایی چون پرونده الکترونیک، تحلیل الگوهای تجویزی و شبکه ملی سلامت هموار میسازد.
بیشتر بخوانید »
میهن سلامت مجله پزشکی و سلامت میهن سلامت
