آماده باش مدیریت بحران در استان تهران؛ سامانه بارشی از فردا فعال می‌شود

آماده باش مدیریت بحران در استان تهران؛ سامانه بارشی از فردا فعال می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیریت بحران استان تهران اعلام کرد: سامانه بارشی از فردا فعال می‌شود و کاهش ۸ تا ۱۰ درجه‌ای دما از ۲۰ بهمن را خواهیم داشت. همچنین مدیریت مصرف انرژی ضرورت دارد.

عدم حضور در مسیرهای کوهستانی به‌دلیل وقوع مه و محدودیت دید، احتمال کولاک و انباشت برف توصیه می‌شود.

کسانی که قصد سفر ضروری دارند از همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانه به ویژه در مسیرهای کوهستانی و گردنه‌ها اطمینان حاصل کنند.

همچنین ببینید

ارتباط غذاهای منجمد با بروز مشکلات قلبی

ارتباط غذاهای منجمد با بروز مشکلات قلبی

میان وعده‌های آماده یا غذاهای منجمد ممکن است علاوه بر ماندگاری بیشتر در قفسه، خطر ابتلا به بیماری قلبی را نیز افزایش دهند. مواد نگهدارنده در صدها هزار غذای فرآوری شده صنعتی استفاده می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =