پست کنایه آمیز بیرانوند پس‌از صعود تیم ملی

پست کنایه آمیز بیرانوند پس‌از صعود تیم ملی

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، علیرضا بیرانوند پس از صعود تیم ملی به جام جهانی ۲۰۲۶ پستی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

بیرانوند با انتشار تصاویری از خودش در جشن صعود تیم ملی به جام جهانی نوشت: «زندگیم پر از سختی بود. من اگه با حرف دیگران می‌خواستم جلو برم یا اینکه به خیلی‌ها باج بدم، اینجا نبودم. خدایا شکرت که همیشه هوامو داری، خودتم می‌دونی من فقط تو رو دارم. این صعود رو تقدیم می‌کنم به همه اوناهایی که از این اتفاق خوشحال شدن».

عکس |‌ پست کنایه‌آمیز بیرانوند پس از شعارهای تند در آزادی

همچنین ببینید

ورود رسمی پزشکیان به پرونده باشگاه پرسپولیس

ورود رسمی پزشکیان به پرونده باشگاه پرسپولیس

در پی نامه باشگاه پرسپولیس به مسعود پزشکیان درباره سهمیهٔ آسیایی، رئیس جمهور به این نامه واکنش نشان داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + سه =