دستگیری کارمند یکی از دستگاه‌های دولتی فیروزکوه به دلیل دریافت رشوه

دستگیری کارمند یکی از دستگاه‌های دولتی فیروزکوه به دلیل دریافت رشوه

به گزارش خبرنگار مهر، توحید مظفری، یعد از ظهر چهارشنبه، در جمع خبرنگاران، از بازداشت یکی از کارکنان دستگاه‌های دولتی و نظارتی فیروزکوه به اتهام اخذ رشوه از شهروندان خبر داد.

مظفری در ادامه اظهار داشت: بر اساس اخبار واصله، مشخص شد یکی از کارکنان دستگاه‌های دولتی فیروزکوه در قبال انجام وظایف قانونی خود اقدام به دریافت مبالغ غیرقانونی از مردم کرده است.

وی افزود: پس از احراز موضوع و با دستور مستقیم دادستانی، متهم به دادسرا احضار و پس از تشکیل پرونده در شعبه اول بازپرسی، با صدور قرار قانونی بازداشت شد.

مظفری با بیان اینکه دستگاه قضائی با هرگونه فساد اداری و تخلفات کارمندان دولتی قاطعانه برخورد می‌کند، تاکید کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا مطالبه رشوه، موضوع را به دادستانی فیروزکوه گزارش دهند.

همچنین ببینید

دستگیری سارقان سابقه‌دار در شاهرود؛ ۲۵ فقره سرقت کشف شد

دستگیری سارقان سابقه‌دار در شاهرود؛ ۲۵ فقره سرقت کشف شد

شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از دستگیری دو سارق سابقه‌دار خبر داد و گفت: طبق تحقیقات پلیسی، متهمان به ۲۵ فقره سرقت از مغازه‌ها و اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 14 =