۱۲ زندانی در زرند  آزاد شدند

۱۲ زندانی در زرند آزاد شدند

به گزارش خبرنگار مهر، رضا یعقوبی، ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اقدامی خداپسندانه به مناسبت آغاز ولایت حضرت ولیعصر (عج)، تعداد ۱۲ زندانی در زندان شهر زرند با حضور خادمان مسجد مقدس جمکران و با تبرک پرچم این آستان مقدس، آزاد و به کانون گرم خانواده بازگشتند.

وی افزود: این رهایی حاصل همکاری مشترک دادستانی، مجموعه زندان و انجمن حمایت از زندانیان بود.

یعقوبی، ادامه داد: این اقدام با بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی و مشارکت خیرین صورت پذیرفت؛ به طوری که دو نفر از محکومان، با پرداخت بدهی ۱۳ میلیارد ریالی از طریق کمک مالی انجمن، آزاد شدند و ۱۰ زندانی دیگر نیز با بهره‌مندی از ارفاقات قانونی و تسهیلات قضایی، از زندان رهایی یافتند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند با تأکید بر سیاست‌های حمایتی قوه قضاییه در راستای بازاجتماعی کردن زندانیان، ادامه داد: حضور پرچم متبرک مسجد جمکران و ارادت قلبی حاضرین به امام زمان (عج)، فضایی ملکوتی به زندان بخشید و موجب شد تا دل‌های بسیاری از زندانیان تحت تأثیر قرار گرفته و اشک شوق و امید در چشمانشان حلقه زند.

وی خاطرنشان کرد: کمک به آزادی زندانیان غیرعمد و کم‌خطر، علاوه بر کاهش آسیب‌های اجتماعی، به تثبیت آرامش در خانواده‌ها و بازگشت امید به زندگی آنان کمک شایانی می‌کند.

این مقام قضایی در پایان، این رویداد را تجربه‌ای به‌یادماندنی برای زندان زرند توصیف کرد و افزود: آزادی این ۱۲ زندانی با حضور خادمان مسجد جمکران و پرچم متبرک، نشان داد که با استفاده صحیح از ظرفیت‌های قانونی و همراهی خیرین، می‌توان مسیر بازگشت زندانیان به جامعه را هموار ساخت.

همچنین ببینید

دستگیری سارقان سابقه‌دار در شاهرود؛ ۲۵ فقره سرقت کشف شد

دستگیری سارقان سابقه‌دار در شاهرود؛ ۲۵ فقره سرقت کشف شد

شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از دستگیری دو سارق سابقه‌دار خبر داد و گفت: طبق تحقیقات پلیسی، متهمان به ۲۵ فقره سرقت از مغازه‌ها و اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − ده =