پست کنایه آمیز بیرانوند پس‌از صعود تیم ملی

پست کنایه آمیز بیرانوند پس‌از صعود تیم ملی

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، علیرضا بیرانوند پس از صعود تیم ملی به جام جهانی ۲۰۲۶ پستی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

بیرانوند با انتشار تصاویری از خودش در جشن صعود تیم ملی به جام جهانی نوشت: «زندگیم پر از سختی بود. من اگه با حرف دیگران می‌خواستم جلو برم یا اینکه به خیلی‌ها باج بدم، اینجا نبودم. خدایا شکرت که همیشه هوامو داری، خودتم می‌دونی من فقط تو رو دارم. این صعود رو تقدیم می‌کنم به همه اوناهایی که از این اتفاق خوشحال شدن».

عکس |‌ پست کنایه‌آمیز بیرانوند پس از شعارهای تند در آزادی

همچنین ببینید

کیپ‌ورد شگفتی‌ساز شد/ بعد از اسپانیا، ترمز اروگوئه را هم کشید

کیپ‌ورد شگفتی‌ساز شد/ بعد از اسپانیا، ترمز اروگوئه را هم کشید

کیپ‌ورد در ادامه شگفتی‌سازی‌هایش در جام جهانی ۲۰۲۶، این‌بار اروگوئه را هم متوقف کرد تا مدعی آمریکای جنوبی از دومین بازی خود تنها به یک امتیاز بسنده کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + شانزده =