۲ میلیون و ۲۵۰ هزار بیمار در صندوق صعب‌العلاج نشاندار شده اند

۲ میلیون و ۲۵۰ هزار بیمار در صندوق صعب‌العلاج نشاندار شده اند

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی ناصحی، با اشاره به فعالیت صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج، گفت: این صندوق دو سال است الان به طور جد مشغول خدمت به بیماران است.

وی افزود: تاکنون دو میلیون و ۲۵۰ هزار نفر بیمار تحت پوشش صندوق، نشاندار شده اند.

ناصحی با عنوان این مطلب که بیماران نشاندار شامل بیماری‌های مختلفی هستند، گفت: ۱۰۷ گروه بیماری تحت پوشش این صندوق است که عمدتاً بیماری‌های سرطان‌ها، پیوندها، بیماری‌های عصبی، بیماری‌هایی متابولیک و…، هستند.

وی افزود: این بیماران می‌توانند به صورت سامانه‌ای و برخط از خدماتی که این صندوق ارائه می‌کند در بخش بستری و سرپایی استفاده کنند.

همچنین ببینید

ناصحی: بیمه سلامت ۹۰ همت بدهی دارد

ناصحی: بیمه سلامت ۹۰ همت بدهی دارد

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، از بدهی ۹۰ هزار میلیارد تومانی بیمه سلامت به مراکز درمانی کشور خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 5 =