این داوطلبان می‌توانند از سهمیه ایثارگری در کنکور امسال استفاده کنند

این داوطلبان می‌توانند از سهمیه ایثارگری در کنکور امسال استفاده کنند

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از وزارت علوم، اعضای خانواده شهداء و جانبازان حمله رژیم صهیونیستی به کشور می توانند از سهمیه ایثارگران در آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها در سال جاری بهره مند شوند.

 براساس ابلاغ  حسین سیمایی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، آن دسته از داوطلبان آزمون ورود به دانشگاه ها در سال جاری که از خانواده معزز شهداء و جانبازان حمله جنایتکارانه رژیم صهیونی به خاک میهن اسلامی هستند می توانند از سهمیه ایثارگران استفاده نمایند.

در متن ابلاغ وزیر علوم به رئیس سازمان سنجش آموزش کشور آمده است: 

ضمن پاسداشت مجاهدت ها و فداکاری های آحاد جامعه ایران اسلامی که منجر به عبور سرافراز از جنگ تحمیلی 12 روزه ایران مقابل رژیم سفاک و غاصب صهیونیستی شد و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای این جنگ تحمیلی، ضروری است آن سازمان ضمن هماهنگی با بنیاد شهید و امور ایثارگران، تمهیدات لازم برای لحاظ سهمیه خانواده شهداء و جانبازان این جنگ در گزینش نهایی آزمون های ورود به دانشگاه سال 1404 را مطابق قوانین مربوطه به عمل آورد.

همچنین ببینید

چرایی عدم اجرای قوانین پرستاری؛ از ساعت کار تا بازنشستگی

چرایی عدم اجرای قوانین پرستاری؛ از ساعت کار تا بازنشستگی

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، از کمبود پرستار به عنوان مانع اجرای مصوبات قوانین حمایتی از پرستاران نام برد.‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 11 =