ریکاردو از تیمش دل برید!

ریکاردو از تیمش دل برید!

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ورزش سه؛  یک روز بعد از صحبت‌های محمدرضا زنوزی در مورد تحریک ریکاردو آلوز به دست سپاهان و استقلال برای جدایی از جمع سرخپوشان تبریزی و در حالی که مالک باشگاه تراکتور از ارجاع پرونده این بازیکن به کمیته انضباطی فیفا خبر داده بود، ستاره پرتغالی تیم تراکتور با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از هواداران این تیم خداحافظی کرد.

آلوز در پیام خود از هواداران تراکتور قدردانی کرد، اما در عین حال با زبانی کنایه آمیز نوشت که «این خداحافظی چیزی نبود که تصورش را» می‌کرد و همچنین بدون نام بردن از کسی نوشت: «همه، آن احترام متقابلی را که من داشتم نشان ندادند و ماندن برای من به دلیل عدم تمایل برخی افراد غیرممکن شد.»

این در حالی است که ریکاردو آلوز سه فصل در تیم تراکتور حضور داشت و دو فصل عنوان آقای پاس گلی را به دست آورد و فصل گذشته هم جزو بازیکنان تاثیرگذار و کلیدی تیم تراکتور در راه کسب جام قهرمانی لیگ برتر خلیج فارس بود. البته او در آمار پاس گل عملکرد خوبی نداشت، اما به هر حال اثر مثبتی را در نمایش تیمش گذاشت.

همچنین ببینید

کیپ‌ورد شگفتی‌ساز شد/ بعد از اسپانیا، ترمز اروگوئه را هم کشید

کیپ‌ورد شگفتی‌ساز شد/ بعد از اسپانیا، ترمز اروگوئه را هم کشید

کیپ‌ورد در ادامه شگفتی‌سازی‌هایش در جام جهانی ۲۰۲۶، این‌بار اروگوئه را هم متوقف کرد تا مدعی آمریکای جنوبی از دومین بازی خود تنها به یک امتیاز بسنده کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − شانزده =