پیرصالحی: صنعت داروسازی کشور تاب آوری خودش را نشان داده است

پیرصالحی: صنعت داروسازی کشور تاب آوری خودش را نشان داده است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی پیرصالحی، روز چهارشنبه دوم مهر ۱۴۰۴، در نمایشگاه دارو و صنایع وابسته که در مصلای امام خمینی تهران برگزار می‌شود، گفت: صنعت داروسازی کشور از سابقه خوبی در جهان برخوردار است و امروز با حضور بیش از ۲۲۰ تولید کننده دارو، تضمین کننده دسترسی مردم به دارو هستیم.

وی افزود: با همه سختی‌هایی که متوجه کشور است، صنعت داروسازی ما تاب آوری خودش را نشان داده است.

پیرصالحی اظهار داشت: داروهای جدید و دانش جدید داروسازی را در نمایشگاه امسال ملاحظه خواهید کرد.

وی گفت: ما باید تلاش کنیم تا دغدغه‌های فعالان صنعت داروسازی کشور کمتر شده تا بهتر بتوانند در مسیر تولید دارو گام بردارند.

معاون وزیر بهداشت افزود: ما این آمادگی را برای صادرات دارو و مواد اولیه دارویی داریم و همچنین، این آمادگی را داریم که دانش تولید داروهای جدید را با سایر کشورهای دیگر به اشتراک بگذاریم.

وی گفت: تلاش ما برای دسترسی عادلانه مردم به داروهای با کیفیت است.

وی افزود:

رئیس سازمان غذا و دارو گفت:

همچنین ببینید

مزایای بانک اصناف در بازاریابی و تبلیغات پیامکی هدفمند

مزایای بانک اصناف در بازاریابی و تبلیغات پیامکی هدفمند

بانک اصناف مجموعه‌ای از اطلاعات مربوط به مشاغل و کسب و کارها در حوزه‌های مختلف است که به بازاریابان کمک می‌کند پیام تبلیغاتی خود را دقیقاً به جامعه هدف ارسال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 1 =