احمدی: داروخانه‌ها از تامین اجتماعی فقط وعده شنیده‌اند

احمدی: داروخانه‌ها از تامین اجتماعی فقط وعده شنیده‌اند

هادی احمدی، در گفتگو با خبرنگار مهر، به بدعهدی تأمین اجتماعی در پرداخت مطالبات معوق داروخانه‌ها، اشاره کرد و گفت: تأمین اجتماعی، فقط مطالبات ماه‌های فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۴ را پرداخت کرده و هنوز ۶ ماه عقب است.

وی با اشاره به وعده‌های تأمین اجتماعی در پرداخت مطالبات معوق داروخانه‌ها، افزود: قرار بود مطالبات ۵ ماه را بپردازند که این طور نشد و فقط وعده می‌دهند و آبان هم به پایان رسید

مدیر روابط عمومی انجمن داروسازان ایران، با انتقاد از نشان‌دار نبودن بودجه دارو، گفت: متأسفانه سازمان تأمین اجتماعی به دلیل ناترازی که دارد، منابع مربوط به سهم ۹ بیست و هفتم بیمه شدگان را جای دیگری هزینه می‌کند.

احمدی از وجود ۵ همت چک برگشتی داروخانه‌ها خبر داد و اضافه کرد: تأمین اجتماعی می‌تواند از محل ۷۰ همت مصوبه سران، پول داروخانه‌ها را تسویه کند. زیرا، پرداختی بیمه تأمین اجتماعی به داروخانه‌ها، هر ماه ۲ همت است که بابت ۸ ماه مطالبات، حداکثر ۱۶ همت نیاز بود.

همچنین ببینید

مزایای بانک اصناف در بازاریابی و تبلیغات پیامکی هدفمند

مزایای بانک اصناف در بازاریابی و تبلیغات پیامکی هدفمند

بانک اصناف مجموعه‌ای از اطلاعات مربوط به مشاغل و کسب و کارها در حوزه‌های مختلف است که به بازاریابان کمک می‌کند پیام تبلیغاتی خود را دقیقاً به جامعه هدف ارسال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − نه =