انجمن قطعه‌سازی تهران معتقد است برای ارتقای کیفیت خودرو باید از خودمان شروع کنیم.

قطعه‌سازان و کیفیت خودرو

 قطعه‌سازی کشور با چالش‌هایی مواجه است. کیفیت حاصل عمکرد یک اکوسیستم است و از خدمات دولتی در ثبت و سفارش تا ترخیص کالا را شامل می‌شود.

 اما پرسش مهم این است که آیا خودروسازی ما علاقه‌ای به افزایش کیفیت قطعات خودرو دارند؟

 وقتی خودروساز دولتی فقط به تیراژ توجه دارد و قطعه‌ساز را مجبور به  استفاده از قطعات درجه ۳ و ۴ می‌کند، کیفیت خودرو‌ها کاهش می‌یابد.

 

همچنین ببینید

ورود خودروهای آمریکایی و انگلیسی به کشور آزاد می‌شود؟

موضوع واردات خودرو بار دیگر به یکی از بحث‌های داغ این روزهای بازار تبدیل شده است؛ بر اساس مصوبه هیئت وزیران، خودروهایی که پیش از ۱۲ آذر ۱۴۰۴ به نام مالک شده و پلاک کشور محل اقامت را دریافت کرده‌اند، در صورت ثبت سفارش و دریافت تأییدیه‌های لازم، امکان ورود به کشور را خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 4 =