جدایی بیرانوند از تراکتور/ یاغی جدید در راه است!

جدایی بیرانوند از تراکتور/ یاغی جدید در راه است!

به گزارش صدآنلاین؛ در حالی که این روزها شایعه محرومیت قطعی علیرضا بیرانوند اوج گرفته، قرار است محرومیت او قبل از شروع فصل جدید اعلام شود.

در روزهایی که خبر محرومیت علیرضا بیرانوند بیش از پیش به گوش می‌رسد، مدیران باشگاه تراکتور در تلاش هستند یک دروازه‌بان خارجی را به خدمت بگیرند و در این راستا مذاکراتی را با چند گزینه انجام داده‌اند.

گفته می‌شود علیرضا بیرانوند که حس می‌کند با حضور دروازه‌بان خارجی و محرومیت، جایگاهش را از دست خواهد داد، در تلاش است تیم تراکتور را ترک کرده و به یک تیم لیگ برتری دیگر برود.

امروز شنیده شده که علیرضا بیرانوند در تماسی با محمدرضا زنوزی این خواسته خود را به شکل رسمی اعلام کرده است. البته طبق شنیده‌ها، مالک تراکتور به شدت مخالف این انتقال است ولی علیرضا بیرانوند در تلاش است به هر شکلی شده از تراکتور جدا شود.

گفته می‌شود علیرضا بیرانوند قصد دارد بعد از کشمکش‌هایی که بین او و پرسپولیسی‌ها شکل گرفته، به استقلال بپیوندد و سال‌های پایانی فوتبالش را در اردوگاه آبی سپری کند. این در حالی است که استقلال همچنان نتوانسته قرارداد سیدحسین حسینی را تمدید کند و از سوی دیگر دروازه‌بان خارجی هم به خدمت نگرفته است.

همچنین ببینید

کیپ‌ورد شگفتی‌ساز شد/ بعد از اسپانیا، ترمز اروگوئه را هم کشید

کیپ‌ورد شگفتی‌ساز شد/ بعد از اسپانیا، ترمز اروگوئه را هم کشید

کیپ‌ورد در ادامه شگفتی‌سازی‌هایش در جام جهانی ۲۰۲۶، این‌بار اروگوئه را هم متوقف کرد تا مدعی آمریکای جنوبی از دومین بازی خود تنها به یک امتیاز بسنده کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + دو =