مهدی طارمی در اینتر ماندنی شد

مهدی طارمی در اینتر ماندنی شد

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، سایت «توتو اسپورت» ایتالیا درباره آخرین وضعیت خط حمله تیم فوتبال اینتر برای فصل 26-2025 نوشت: تمرکز نراتزوری در نقل‌وانتقالات روی تقویت خط حمله خواهد بود و دو مهاجم اصلی یعنی لائوتارو مارتینز و مارکوس تورام در اینتر باقی می‌مانند.

مهاجم سوم اینتر یا راسموس هویلون است یا آنگه یوان بونی؛ مهاجم چهارم نیز مهدی طارمی خواهد بود. این بازیکن یک سال دیگر با اینتر قرارداد دارد و سایر باشگاه‌ها به‌سختی پیشنهاد سه میلیون یورویی به اضافه پاداش (حقوق فعلی طارمی) به او ارائه می‌کنند.

ترکیب مهاجمان اینتر با یک بازیکن جوان تکمیل می‌شود. سباستین اسپوزیتو برای درآمدزایی باید به فروش برسد، اما اگر این بازیکن زیر نظر کریستین کیوو (سرمربی جدید اینتر) بدرخشد و عملکرد خوبی داشته باشد، شاید بتواند یک جایگاه ثابت برای خودش دست و پا کند.»

طارمی در تابستان 2024 قراردادی دو ساله امضا کرد و بندی برای تمدید یک ساله در این قرارداد درج شده است.

مهاجم تیم ملی کشورمان در هزار و 887 دقیقه‌ای که برای اینتر در فصل 25-2024 به میدان رفت، سه گل به ثمر رساند و 9 گل برای هم‌تیمی‌های خودش ساخت.

همچنین ببینید

کیپ‌ورد شگفتی‌ساز شد/ بعد از اسپانیا، ترمز اروگوئه را هم کشید

کیپ‌ورد شگفتی‌ساز شد/ بعد از اسپانیا، ترمز اروگوئه را هم کشید

کیپ‌ورد در ادامه شگفتی‌سازی‌هایش در جام جهانی ۲۰۲۶، این‌بار اروگوئه را هم متوقف کرد تا مدعی آمریکای جنوبی از دومین بازی خود تنها به یک امتیاز بسنده کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + هشت =