خروج وضعیت شرکت‌های دارویی از حالت بحران

خروج وضعیت شرکت‌های دارویی از حالت بحران

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مورد آخرین اقدامات دولت در زمینه تولید دارو و کمبود ارز، گفت: طی این یک ماه نشست‌های متعددی را با دکتر پزشکیان رئیس محترم جمهور و دکتر عارف معاون محترم اول داشتیم و خوشبختانه برای رفع یا کاهش مشکلات کمبود دارو و نقدینگی تولیدکنندگان و ارز دارو همکاری بسیار خوبی در سطح دولت، رئیس جمهور و سازمان برنامه و بودجه صورت گرفته است.

وی افزود: طی این مدت حدود ۱۰ همت از مسیرهای مختلف مانند صندوق توسعه ملی با اذن رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)، بیمه و جاهای مختلف به حساب شرکت‌های دارویی واریز شده است و شرکت‌ها اذعان دارند که شرایط شأن از حالت بحران خارج شده است البته در کشور با مشکلات ارزی مواجه هستیم.

ظفرقندی تاکید کرد: باید بدانیم که میزان ارز موجود برای وزارتخانه‌های بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و جهاد کشاورزی و صمت محدود است و دیدگاه دولت و دکتر پزشکیان این است که تأمین ارز دارو و تجهیزات پزشکی در اولویت باشد و اولویت همین مقدار ارزی که داریم بخش بهداشت است.

همچنین ببینید

مزایای بانک اصناف در بازاریابی و تبلیغات پیامکی هدفمند

مزایای بانک اصناف در بازاریابی و تبلیغات پیامکی هدفمند

بانک اصناف مجموعه‌ای از اطلاعات مربوط به مشاغل و کسب و کارها در حوزه‌های مختلف است که به بازاریابان کمک می‌کند پیام تبلیغاتی خود را دقیقاً به جامعه هدف ارسال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 2 =