حالا واکنش غولهایی مثل تویوتا و فولکسواگن، پناه بردن به نرمافزارهای شیائومی و هواوی است. اما آیا این وابستگی ناجی آنهاست یا طناب داری که با دست خودشان برای آینده میبافند؟
حالا واکنش غولهایی مثل تویوتا و فولکسواگن، پناه بردن به نرمافزارهای شیائومی و هواوی است. اما آیا این وابستگی ناجی آنهاست یا طناب داری که با دست خودشان برای آینده میبافند؟
موضوع واردات خودرو بار دیگر به یکی از بحثهای داغ این روزهای بازار تبدیل شده است؛ بر اساس مصوبه هیئت وزیران، خودروهایی که پیش از ۱۲ آذر ۱۴۰۴ به نام مالک شده و پلاک کشور محل اقامت را دریافت کردهاند، در صورت ثبت سفارش و دریافت تأییدیههای لازم، امکان ورود به کشور را خواهند داشت.