آتش‌سوزی کارخانه تولید کائوچو در شیراز مهار شد

آتش‌سوزی کارخانه تولید کائوچو در شیراز مهار شد

هادی عیدی‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: ساعت ۵:۴۲ شنبه ۱۱ مرداد ماه، آتش‌سوزی در یک سوله ۱۰۰۰ متری در شهرک صنعتی بزرگ شیراز به سامانه ۱۲۵ گزارش شد.

وی ادامه داد: بلافاصله تیم‌های عملیاتی از هفت ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروهای نیمه سنگین و سنگین، فوماتیک، تریلی آب‌رسان و خودرو حمل سیستم‌های تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که بخشی از کارخانه، شامل دستگاه‌ها و دپوی پودر لاستیک (مواد اولیه)، دچار آتش‌سوزی شده است. نیروهای عملیاتی از چند جهت، عملیات اطفا را آغاز کرده و از سرایت آتش به نقاط مجاور جلوگیری کردند.

عیدی‌پور گتف: با تلاش بی‌وقفه آتش‌نشانان، آتش‌سوزی در همان لحظات اولیه تحت کنترل درآمد و به طور کامل مهار شد. پس از مهار آتش، عملیات لکه‌گیری، جابجایی مواد و تهویه کامل دود برای ایمن‌سازی محل انجام شد.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز تصریح کرد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته و علت آن توسط کارشناسان در دست بررسی است.

همچنین ببینید

دستگیری سارقان سابقه‌دار در شاهرود؛ ۲۵ فقره سرقت کشف شد

دستگیری سارقان سابقه‌دار در شاهرود؛ ۲۵ فقره سرقت کشف شد

شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از دستگیری دو سارق سابقه‌دار خبر داد و گفت: طبق تحقیقات پلیسی، متهمان به ۲۵ فقره سرقت از مغازه‌ها و اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + بیست =