عیادت خادمان حامل پرچم گنبد امام رضا (ع) از بیماران بیمارستان خورموج

عیادت خادمان حامل پرچم گنبد امام رضا (ع) از بیماران بیمارستان خورموج

به گزارش خبرنگار مهر، خادمان حرم رضوی عصر جمعه در این آئین معنوی با حضور در بخش‌های مختلف بیمارستان از جمله بخش داخلی، اورژانس، و اطفال، ضمن دلجویی از بیماران، با اهدای گل، نبات و نمک متبرک، برای سلامتی آن‌ها دعا کردند.

در این برنامه که با استقبال کارکنان و کادر درمانی بیمارستان همراه بود، خدام حرم رضوی از خدمات ایثارگرانه پزشکان و پرستاران تقدیر کردند.

عیادت خادمان حامل پرچم گنبد امام رضا (ع) از بیماران بیمارستان خورموج

همچنین در بخش نوزادان، اذان و اقامه در گوش نوزادان تازه‌متولدشده گفته شد تا این حضور مبارک با معنویتی خاص همراه باشد.

این مراسم در قالب ویژه‌برنامه‌های کاروان «زیر سایه خورشید» در استان بوشهر برگزار شد.

عیادت خادمان حامل پرچم گنبد امام رضا (ع) از بیماران بیمارستان خورموج

همچنین ببینید

دستگیری سارقان سابقه‌دار در شاهرود؛ ۲۵ فقره سرقت کشف شد

دستگیری سارقان سابقه‌دار در شاهرود؛ ۲۵ فقره سرقت کشف شد

شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از دستگیری دو سارق سابقه‌دار خبر داد و گفت: طبق تحقیقات پلیسی، متهمان به ۲۵ فقره سرقت از مغازه‌ها و اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 17 =