بیمارستان‌های دولتی ۴۲ همت به صنعت دارو بدهکارند

بیمارستان‌های دولتی ۴۲ همت به صنعت دارو بدهکارند

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی خیرآبادی، در پنل «بررسی چالش‌های مالی و سرمایه‌گذاری و ارائه راهکارهای مؤثر تأمین مالی در زنجیره تأمین دارو»، اظهار داشت: دارو تنها کالایی است که نسیه فروخته می‌شود و از سرانجام آن خبر نداریم.

وی با عنوان این مطلب که بیمارستان‌های دولتی ۴۲ همت به صنعت بدهکارند، افزود: اوراق‌هایی که صادر می‌شود، هیچ هماهنگی با سایر ادارات صورت نمی‌گیرد.

خیرآبادی ادامه داد: هفته گذشته اتاق مبادله دو میلیون دلار ارز را برگشت داده است.

وی افزود: الان پرونده‌های ما حدود ۴ ماه است به مبلغ ۴۲۰ میلیون دلار در نیکو مانده است.

نایب رئیس اول سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران، با عنوان این مطلب که بانک‌ها گریه ما را درآورده اند، گفت: مشکل بخش خصوصی با دولت است.

همچنین ببینید

مزایای بانک اصناف در بازاریابی و تبلیغات پیامکی هدفمند

مزایای بانک اصناف در بازاریابی و تبلیغات پیامکی هدفمند

بانک اصناف مجموعه‌ای از اطلاعات مربوط به مشاغل و کسب و کارها در حوزه‌های مختلف است که به بازاریابان کمک می‌کند پیام تبلیغاتی خود را دقیقاً به جامعه هدف ارسال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =