گردنه عسل‌کشان چهارمحال و بختیاری پس از ۵ ماه انسداد بازگشایی شد

گردنه عسل‌کشان چهارمحال و بختیاری پس از ۵ ماه انسداد بازگشایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید خدابخشی اظهار کرد: عملیات برف‌روبی و بازگشایی این محور چلگرد- سرآقاسید از پنجم فروردین ۱۴۰۵ آغاز شد و پس از ۴۱ روز تلاش شبانه‌روزی نیروهای راهداری به پایان رسید.

وی با اشاره به شرایط سخت جوی در این منطقه اظهار داشت: در برخی نقاط ارتفاع برف به بیش از هشت متر می‌رسید و کولاک شدید، روند بازگشایی مسیر را با دشواری‌های فراوان همراه کرده بود.

همچنین ببینید

فرماندار میانه: مدیریت محله‌محور کلید تحقق مصرف بهینه انرژی است

فرماندار میانه: مدیریت محله‌محور کلید تحقق مصرف بهینه انرژی است

میانه- فرماندار ویژه میانه با تأکید بر نقش مدیریت محله‌محور در حکمرانی هم‌افزا گفت: تحقق مصرف بهینه انرژی در گرو مشارکت مردم، دستگاه‌های اجرایی و بهره‌گیری از ظرفیت مساجد و نهادهای محلی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − شش =