شهردار میناب عضو هیئت مؤسس اتحادیه شهرداری‌های کشور شد

شهردار میناب عضو هیئت مؤسس اتحادیه شهرداری‌های کشور شد

به گزارش خبرگزاری مهر، انتخابات هیئت مؤسس اتحادیه شهرداری‌های کشور با حضور ۷۰ شهردار از شهرهای مختلف ایران برگزار شد.

در این انتخابات ۱۰ شهردار از کلان‌شهرها، ۳۰ شهردار از شهرهای کوچک و تعدادی از شهرداران شهرهای متوسط به نمایندگی از مجموعه شهرداری‌های کشور حضور داشتند.

در پایان این رأی‌گیری جمعی از شهرداران کشور به عنوان اعضای هیأت مؤسس برگزیده شدند که در میان آن‌ها نام حبیب‌الله سهرابی شهردار میناب نیز به چشم می‌خورد.

تشکیل اتحادیه شهرداری‌های کشور با هدف هم‌افزایی میان شهرداری‌ها تبادل تجربیات مدیریتی، ارتقای سطح خدمات شهری و پیگیری مسائل مشترک مدیریت شهری انجام می‌شود.

شهردار میناب پس از انتخاب خود اظهار داشت: تشکیل این اتحادیه گامی مهم در راستای هم‌گرایی شهرداری‌ها و پیگیری مطالبات واحد مدیریت شهری در سطح ملی است و می‌تواند به توسعه پایدار و ارتقای خدمات شهری در سراسر کشور کمک کند.

همچنین ببینید

دستگیری سارقان سابقه‌دار در شاهرود؛ ۲۵ فقره سرقت کشف شد

دستگیری سارقان سابقه‌دار در شاهرود؛ ۲۵ فقره سرقت کشف شد

شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از دستگیری دو سارق سابقه‌دار خبر داد و گفت: طبق تحقیقات پلیسی، متهمان به ۲۵ فقره سرقت از مغازه‌ها و اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 19 =