یک درمانگاه و اورژانس شبانه‌روزی در خرم‌آباد افتتاح شد

یک درمانگاه و اورژانس شبانه‌روزی در خرم‌آباد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نورالدین درمنان فرماندار خرم‌آباد در حاشیه آئین افتتاح تعاونی درمانگاه و اورژانس شبانه‌روزی نورا که با حضور داوود عبادی مدیرکل نظارت و ارزیابی بخش تعاون وزارت کار، مسعود شفیعیان معاون فرماندار، توصیفیان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مسئولین شهرستانی انجام شد، اظهار کرد: شرکت‌تعاونی نورا افلاک با موضوع ارائه خدمات بهداشتی درمانی در دی‌ماه ۱۴۰۱ ثبت شده و پس از گذشت سه سال با سرمایه‌گذاری ۱۸۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

وی ادامه داد: این مرکز درمانی در زمینی به مساحت ۱۶۰ مترمربع در دوطبقه احداث شده است.

فرماندار مرکز لرستان بیان کرد: این مرکز درمانی شامل بخش‌های CPR، پوست و مو، تزریقات، مامایی و داروخانه است که با حضور چهار پزشک به‌صورت شبانه‌روزی در چهار شیفت به مردم خدمات ارائه می‌دهد.

درمنان گفت: اشتغال‌زایی این مرکز درمانی ۲۰ نفر اعلام شده است.

همچنین ببینید

دستگیری سارقان سابقه‌دار در شاهرود؛ ۲۵ فقره سرقت کشف شد

دستگیری سارقان سابقه‌دار در شاهرود؛ ۲۵ فقره سرقت کشف شد

شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از دستگیری دو سارق سابقه‌دار خبر داد و گفت: طبق تحقیقات پلیسی، متهمان به ۲۵ فقره سرقت از مغازه‌ها و اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + سیزده =