آب شرب پایدار به ۶ روستای اسدآباد رسید

آب شرب پایدار به ۶ روستای اسدآباد رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، فرهاد بختیاری‌فر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تکمیل مرحله نخست قرارداد آبرسانی بنیاد خیریه ابراهیمی به روستاهای شهرستان اسدآباد اظهار کرد: با اجرای این طرح، ۲۲۰ خانوار از شش روستای این شهرستان به آب شرب سالم و پایدار دسترسی یافتند.

وی افزود: با همت خیّر نیکوکار حاج اکبر ابراهیمی، ملقب به «پدر آبرسان ایران» و همراهی مجمع خیّرین آبرسان استان همدان، عملیات آبرسانی به روستاهای چشمه‌علی، چهارچشمه، نادرآباد، حیدرآباد، ایوراع و علی‌آباد به سرانجام رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان با بیان جزئیات پروژه‌های اجرا شده، گفت: در این طرح، خط انتقال آب چشمه‌علی به طول ۶۱۰ متر، چهارچشمه به طول ۱۰۵۰ متر، نادرآباد به طول ۹۰۰ متر و حیدرآباد به طول ۵۵۱ متر احداث شد. همچنین در روستای ایوراع، یک‌هزار متر خط انتقال توسط خیّر و ۴۰۰ متر توسط شرکت آبفا ایجاد شد و برای روستای علی‌آباد نیز ۷۰۰ متر خط انتقال آب اجرا گردید.

بهره‌مندی ۷۴۶ نفر از آب شرب بهداشتی

بختیاری‌فر ادامه داد: با پایان این پروژه‌ها در قالب قرارداد بنیاد ابراهیمی، در مجموع ۷۴۶ نفر در قالب ۲۲۰ خانوار از نعمت آب شرب بهداشتی و پایدار برخوردار شدند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به نقش خیرین در توسعه عدالت آبی، تصریح کرد: ورود خیّرین به حوزه آب شرب روستایی نه تنها بار سنگینی را از دوش دولت برمی‌دارد بلکه موجب تسریع در رفع محرومیت‌های آبی در مناطق کمتر برخوردار می‌شود و این اقدام می‌تواند الگویی ارزشمند برای سایر استان‌ها باشد.

همچنین ببینید

دستگیری سارقان سابقه‌دار در شاهرود؛ ۲۵ فقره سرقت کشف شد

دستگیری سارقان سابقه‌دار در شاهرود؛ ۲۵ فقره سرقت کشف شد

شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از دستگیری دو سارق سابقه‌دار خبر داد و گفت: طبق تحقیقات پلیسی، متهمان به ۲۵ فقره سرقت از مغازه‌ها و اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =