مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان جنوبی منصوب شد

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان جنوبی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ سید محمدرضا هاشمی، حکم انتصاب «محمد محمدی» به سمت مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری را ابلاغ کرد.

در بخشی از متن این حکم آمده؛ نظر به تجربیات، توان و تعهد خدمتی جنابعالی و با توجه به پیشنهاد معاون محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری، به موجب این ابلاغ به عنوان مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری منصوب می‌شوید.

در ادامه این متن آمده؛ امید است با توکل به خداوند متعال، ضمن تلاش در راستای ایجاد هماهنگی و تعامل با تمامی نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های کشوری و لشکری و بهره‌گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد و با اتخاذ تدابیر مناسب در مسیر تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، اندیشه‌های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی، رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و برنامه‌های دولت چهاردهم، دولت وفاق ملی، تلاش نموده و در انجام وظایف محوله جهت تحقق اهداف سازمانی موفق باشید.

همچنین ببینید

دستگیری سارقان سابقه‌دار در شاهرود؛ ۲۵ فقره سرقت کشف شد

دستگیری سارقان سابقه‌دار در شاهرود؛ ۲۵ فقره سرقت کشف شد

شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از دستگیری دو سارق سابقه‌دار خبر داد و گفت: طبق تحقیقات پلیسی، متهمان به ۲۵ فقره سرقت از مغازه‌ها و اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 18 =