شهرستان بردسیر میزبان نخستین جشنواره گندم می شود

شهرستان بردسیر میزبان نخستین جشنواره گندم می شود

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی نیکرو، ظهر سه شنبه به خبرنگاران گفت: برگزاری جشنواره و رویدادهای گردشگر محور در توسعه پایدار و معرفی داشته‌های استان کرمان اهمیت بسیاری دارد.

وی افزود: نخستین جشنواره گندم بخش نگار شهرستان بردسیر با همکاری شهرداری شهر نگار، فرمانداری بردسیر و همراهی بخش خصوصی خصوصی از ۱۹ لغایت ۲۱ شهریور ماه سال جاری در این شهر برگزار می‌شود.

سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی کرمان افزود: برپایی نمایشگاه‌های صنایع دستی، غرفه فروش محصولات بومی و محلی، برگزاری جشنواره موسیقی نی‌مشکی، پیاده‌روی خانوادگی، مسابقه قوی‌ترین مردان، بازی‌های بومی و محلی و برنامه‌های مفرح فرهنگی و هنری ازجمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در برگزاری این جشنواره است.

نیکرو، تصریح کرد: برگزاری جشنواره‌ها و رویدادهای گردشگر محور در کنار ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جوامع محلی و ایجاد فرصت حضور گردشگران، کمک‌کننده معرفی داشته‌های فرهنگی، تاریخی، گردشگری و اقتصادی مناطق مختلف استان کرمان و ایجاد بستر مناسب در توسعه پایدار گردشگری و تحقق شعار «لبخند دنیا به کرمان ۱۴۰۵» است.

همچنین ببینید

دستگیری سارقان سابقه‌دار در شاهرود؛ ۲۵ فقره سرقت کشف شد

دستگیری سارقان سابقه‌دار در شاهرود؛ ۲۵ فقره سرقت کشف شد

شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از دستگیری دو سارق سابقه‌دار خبر داد و گفت: طبق تحقیقات پلیسی، متهمان به ۲۵ فقره سرقت از مغازه‌ها و اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 12 =