امام جمعه جدید الموت منصوب شد

امام جمعه جدید الموت منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با حکم حجت الاسلام محمدجواد حاج علی‌اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه حجت‌الاسلام حامد داوودی به عنوان امام جمعه جدید الموت منصوب شد.

حجت‌الاسلام داودی در حالی امامت جمعه شهر معلم کلایه الموت را عهده دار می‌شود کخ ۲۶ مرداد حجت الاسلام سید ضیا حسینی امام جمعه پیشین این شهر به علت بیماری دار فانی را وداع گفته بود.

مرحوم حسینی بیش از ۴۰ سال مسئولیت امامت جمعه الموت را بر عهده داشت و حجت الاسلام داوودی دومین امام جمعه معلم کلایه شناخته می‌شود.

حجت‌الاسلام داودی دانش آموخته سطح ۳ حوزه علمیه قم در رشته فقه و اصول می‌باشد و در مدارس علمیه امام جعفر صادق (ع) شهرستان رودسر گیلان، امام حسین (ع) تهران و حوزه علمیه قم تحصیل کرده است.

وی در مقطع درس خارج از محضر بزرگانی همچون؛ مقام معظم رهبری حفظه الله، آیت الله العظمی سبحانی، آیت الله شب زنده دار، آیت الله لاریجانی و در محضر استاد اخلاق بنام حضرت آیت الله خوشوقت (ره) استفاده کرده و سالیان متمادی به تدریس در حوزه‌های علمیه و تبلیغ معارف اسلامی مشغول بوده است.

همچنین ببینید

دستگیری سارقان سابقه‌دار در شاهرود؛ ۲۵ فقره سرقت کشف شد

دستگیری سارقان سابقه‌دار در شاهرود؛ ۲۵ فقره سرقت کشف شد

شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از دستگیری دو سارق سابقه‌دار خبر داد و گفت: طبق تحقیقات پلیسی، متهمان به ۲۵ فقره سرقت از مغازه‌ها و اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =