دورکاری شهرداری تهران لغو شد

دورکاری شهرداری تهران لغو شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران اعلام کرد: «با عنایت به اعلام استانداری تهران در خصوص پایان دورکاری‌ها و فعالیت وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مستقر در استان تهران با حضور ۱۰۰ درصدی کارکنان از ۱۹ اردیبهشت‌ماه، بنا به ابلاغ معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران، از روز شنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۵ «دورکاری ۵۰ درصدی کارکنان ستادی در شهرداری تهران» نیز لغو و فعالیت و خدمات‌رسانی در همه بخش‌های ستادی و اجرایی شهرداری با حضور «همه کارکنان» برقرار خواهد بود.»

روز گذشته محمدصادق معتمدیان استاندار تهران اعلام کرد: پیرو بخشنامه مورخ ۱۴ اسفندماه ۱۴۰۴ توسط سازمان امور اداری و استخدامی کشور و برابر هماهنگی‌های انجام‌شده با معاون محترم رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور، فعالیت کلیه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مستقر در استان تهران از روز شنبه (۱۹ اردیبهشت‌ماه) تا اطلاع ثانوی با حضور همه کارکنان به‌صورت ۱۰۰ درصدی انجام خواهد شد.

استاندار تهران افزود: فعالیت آموزشی مدارس و دانشگاه‌ها نیز مطابق اعلام وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری خواهد بود.

همچنین ببینید

امتحانات دانش‌آموزان حضوری برگزار می‌شود؟

با پایان یافتن سال تحصیلی و در شرایطی که آموزش و پرورش تهران اختیار تعیین شیوه ارزشیابی پایانی تحصیلی متوسطه اول را به مدارس واگذار کرده، برخی مدارس از برگزاری آزمون خودداری و ارزشیابی سال تحصیلی را ملاک درج نمره قرار داده‌اند و در مقابل برخی دیگر تاریخ آزمون‌های داخلی را از ۹ خرداد اعلام کرده‌اند؛ موضوعی که بحث «سلیقه‌ای شدن برگزاری امتحانات» را پررنگ کرده و واکنش‌های متفاوتی را در بر داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − یک =