افتخار پلیس خوزستان به خدمت‌رسانی در گرمای طاقت‌فرسا به زائران اربعین

افتخار پلیس خوزستان به خدمت‌رسانی در گرمای طاقت‌فرسا به زائران اربعین

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمود میرفیضی عصر امروز جمعه در جلسه قرارگاه اربعین حسینی در مرز چذابه اظهار کرد: به وجود تک‌تک کارکنان پلیس که در این گرمای طاقت‌فرسا با تمام وجود به زائران خدمت می‌کنند، افتخار می‌کنم.

وی با تأکید بر آمادگی کامل پلیس برای خدمت‌رسانی به زائران، افزود: کارکنان انتظامی با روحیه ایثارگری، همچون یار و یاور یکدیگر، برای خدمت به زائران از هم پیشی می‌گیرند.

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به حال و هوای معنوی اربعین، گفت: هر سال فداکاری کارکنان پلیس در این گرما جلوه پررنگ‌تری پیدا می‌کند. حضور داوطلبانه آن‌ها در مرزها، فرصتی معنوی برای کسب رضایت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است.

سردار میرفیضی با بیان شرایط خاص مرز چذابه به دلیل خدمت به اتباع خارجی، تأکید کرد: زائرانی که با عشق و سختی بسیار به این مرز می‌رسند، شایسته بهترین خدمت‌رسانی هستند تا رضایت امام حسین (ع)، کارفرمای اصلی ما، حاصل شود.

همچنین ببینید

دستگیری سارقان سابقه‌دار در شاهرود؛ ۲۵ فقره سرقت کشف شد

دستگیری سارقان سابقه‌دار در شاهرود؛ ۲۵ فقره سرقت کشف شد

شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از دستگیری دو سارق سابقه‌دار خبر داد و گفت: طبق تحقیقات پلیسی، متهمان به ۲۵ فقره سرقت از مغازه‌ها و اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 − 1 =