اصلاح ساعات کاری ادارات استان هرمزگان از ۷ تیرماه

اصلاح ساعات کاری ادارات استان هرمزگان از ۷ تیرماه

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن خاکی نهاد افزود: پیرو اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور مبنی بر بازگشت ساعات کار دستگاه‌های اجرایی به روال عادی و با موافقت استاندار محترم، ساعات کاری کلیه دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری، بانک‌ها، بیمه‌ها، شهرداری‌ها، مؤسسات و نهادهای عمومی غیردولتی از ساعت ۰۷:۰۰ صبح تا ۱۳:۰۰ ظهر تعیین و ابلاغ می‌گردد.

معاون استاندار هرمزگان با تأکید بر لزوم صرفه‌جویی و کاهش مصرف انرژی خاطرنشان کرد: سایر موارد مندرج در ابلاغ شماره ۱۹۰۲۹/۴۴/۹۲ مورخ ۰۴/‏۰۴/‏۱۴۰۴‬ به قوت خود باقی است و دستگاه‌های اجرایی استان موظف به رعایت مفاد ابلاغیه در ساعات اعلامی هستند.

همچنین ببینید

بعثت در خانه مدعی لیگ یک امتیاز گرفت

بعثت در خانه مدعی لیگ یک امتیاز گرفت

کرمانشاه - تیم فوتبال بعثت کرمانشاه در هفته بیست‌ونهم لیگ دسته اول کشور با ارائه نمایشی قابل قبول، برابر مس شهربابک به تساوی بدون گل دست یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + پانزده =