حوادث سقوط از درخت گردو در خراسان شمالی افزایش یافت

حوادث سقوط از درخت گردو در خراسان شمالی افزایش یافت

تقی رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هر سال در ایام برداشت گردو در مناطق روستایی خراسان شمالی شاهد افزایش حوادث ناشی از سقوط از درخت هستیم که برخی از مصدومان دچار آسیب‌های جدی مانند صدمات سر و ستون فقرات می‌شوند.

وی افزود: تنها در یک ماه اخیر ۱۰ مأموریت اورژانسی برای امدادرسانی به این مصدومان در استان انجام شده است.

رحمتی با تأکید بر رعایت نکات ایمنی گفت: استفاده از تجهیزات ایمنی، اجتناب از بالا رفتن در شرایط نامساعد جوی و حضور همراه هنگام برداشت گردو و مرکبات می‌تواند تا حد زیادی از وقوع این حوادث جلوگیری کند.

رییس اورژانس خراسان شمالی در پایان از مردم خواست در صورت بروز حادثه بلافاصله با شماره ۱۱۵ تماس گرفته و تا رسیدن نیروهای اورژانس از جابه‌جایی مصدوم خودداری کنند.

همچنین ببینید

تمام حادثه دیدگان جنگ رایگان درمان شدند

تمام حادثه دیدگان جنگ رایگان درمان شدند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به گذشت بیش از ۴۰ روز از جنگ اعلام کرد که از میان ۲۷۷۰ مصدوم، ۹ بیمار به دلیل آسیب‌های شدید نخاعی همچنان در بیمارستان بستری هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 2 =

قالب صحیفه. لایسنس فعال نشده است، برای فعال کردن لایسنس به صفحه تنظیمات پوسته بروید.