حوادث سقوط از درخت گردو در خراسان شمالی افزایش یافت

حوادث سقوط از درخت گردو در خراسان شمالی افزایش یافت

تقی رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هر سال در ایام برداشت گردو در مناطق روستایی خراسان شمالی شاهد افزایش حوادث ناشی از سقوط از درخت هستیم که برخی از مصدومان دچار آسیب‌های جدی مانند صدمات سر و ستون فقرات می‌شوند.

وی افزود: تنها در یک ماه اخیر ۱۰ مأموریت اورژانسی برای امدادرسانی به این مصدومان در استان انجام شده است.

رحمتی با تأکید بر رعایت نکات ایمنی گفت: استفاده از تجهیزات ایمنی، اجتناب از بالا رفتن در شرایط نامساعد جوی و حضور همراه هنگام برداشت گردو و مرکبات می‌تواند تا حد زیادی از وقوع این حوادث جلوگیری کند.

رییس اورژانس خراسان شمالی در پایان از مردم خواست در صورت بروز حادثه بلافاصله با شماره ۱۱۵ تماس گرفته و تا رسیدن نیروهای اورژانس از جابه‌جایی مصدوم خودداری کنند.

همچنین ببینید

چرایی عدم اجرای قوانین پرستاری؛ از ساعت کار تا بازنشستگی

چرایی عدم اجرای قوانین پرستاری؛ از ساعت کار تا بازنشستگی

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، از کمبود پرستار به عنوان مانع اجرای مصوبات قوانین حمایتی از پرستاران نام برد.‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − ده =