اتباع افغانی اخراجی برای وصول طلب خود وکیل بگیرند

اتباع افغانی اخراجی برای وصول طلب خود وکیل بگیرند

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، رئیس مرکز اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور اعلام کرد: ما از اسفند سال گذشته اعلام کردیم که مدارک اتباع درحال باطل‌شدن است. همه اتباع مجاز هستند اگر ظلمی به آنها شده شکایت خود را در اردوگاه به ما تحویل دهند.

او افزود: اگر کسی از اتباع نتوانسته حق خود را اعم از طلب یا هر چیز دیگری بگیرد می‌تواند با گرفتن وکیل از طریق دادن وکالت به بخش کنسولی یا فرد مورد اعتمادش شکایت خود را پیگیری کند. برای گرفتن وکیل نیاز به پرداخت مبلغی نیست و این وظیفه بخش کنسولی است.

همچنین ببینید

چرایی عدم اجرای قوانین پرستاری؛ از ساعت کار تا بازنشستگی

چرایی عدم اجرای قوانین پرستاری؛ از ساعت کار تا بازنشستگی

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، از کمبود پرستار به عنوان مانع اجرای مصوبات قوانین حمایتی از پرستاران نام برد.‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =