برگزاری نشست‌های مدیریتی برای بهبود عملکرد بیمارستان‌ها و ارتقاء بهره‌وری منابع در دانشگاه

برگزاری نشست‌های مدیریتی برای بهبود عملکرد بیمارستان‌ها و ارتقاء بهره‌وری منابع در دانشگاه

برگزاری نشست‌های مدیریتی برای بهبود عملکرد بیمارستان‌ها و ارتقاء بهره‌وری منابع در دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، نشست مشترکی با حضور معاونین توسعه مدیریت و منابع و درمان دانشگاه برگزار گردید که در آن راهکارهای افزایش ماندگاری نیروی انسانی، اصلاح شیوه پرداخت مطالبات پرسنلی و فعال‌سازی کمیته اقتصاد درمان در بیمارستان‌ها با هدف کاهش کسورات بیمه‌ای و بهبود مدیریت مالی بررسی شد و همچنین اولویت‌بندی نیازهای تجهیزاتی برای تخصیص بهینه بودجه در دستور کار قرار گرفت.

 

در همین راستا، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه به‌همراه جمعی از مدیران، از بیمارستان متینی کاشان بازدید کرد و در نشستی با مسئولان این مرکز، چالش‌ها و نیازهای اصلی بیمارستان مورد بحث قرار گرفت.

 

 تأمین تجهیزات با مشارکت خیرین، تسریع در ساخت ساختمان خیرساز، بررسی مشکلات سیستم سرمایشی و امکان واگذاری برخی بخش‌ها به بخش خصوصی از جمله محورهای این جلسه بود.

 

یادآور می شود همچنین در این جلسه وضعیت نیروی انسانی و راهکارهای جبران کمبود پرسنل مورد بررسی قرار گرفت تا با برنامه‌ریزی دقیق، گام‌هایی مؤثر در ارتقاء خدمات بیمارستانی برداشته شود.

همچنین ببینید

بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب و جوش‌دار

بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب و جوش‌دار کدام است؟

بسیاری از افرادی که دارای پوست‌های مستعد آکنه هستند، به‌دلیل ترس از تشدید جوش‌ها از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =