۶۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف در رباط‌کریم توقیف شد

۶۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف در رباط‌کریم توقیف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ تیمور کلانتری، بعد از ظهر چهارشنبه، در جمع خبرنگاران، از توقیف ۶۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف در راستای اجرای طرح ارتقای نظم و انضباط ترافیکی در سطح این شهرستان خبر داد.

کلانتری در ادامه اظهار داشت: به منظور تحکیم بخشی به نظم عمومی و انضباط ترافیکی، طرح برخورد با موتورسیکلت‌های متخلف و هنجارشکن در سطح شهرستان رباط‌کریم اجرا شد.

وی افزود: در جریان اجرای این طرح، مأموران پلیس راهور با رصد میدانی و نظارت بر تردد موتورسواران، موفق به شناسایی و توقیف ۶۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف شدند که عمدتاً به دلیل انجام حرکات نمایشی، نداشتن پلاک و ایجاد مزاحمت برای شهروندان توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی رباط‌کریم با تأکید بر تداوم این‌گونه طرح‌ها در سطح شهرستان، خاطرنشان کرد: پلیس با هرگونه هنجارشکنی در حوزه ترافیکی و تهدید امنیت روانی شهروندان با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

همچنین ببینید

بعثت در خانه مدعی لیگ یک امتیاز گرفت

بعثت در خانه مدعی لیگ یک امتیاز گرفت

کرمانشاه - تیم فوتبال بعثت کرمانشاه در هفته بیست‌ونهم لیگ دسته اول کشور با ارائه نمایشی قابل قبول، برابر مس شهربابک به تساوی بدون گل دست یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + چهار =