کشف ۵ دستگاه استخراج رمز ارز در قم

کشف ۵ دستگاه استخراج رمز ارز در قم

به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف صادقی گفت: در بازرسی مشترک پلیس امنیت اقتصادی و کارشناسان شرکت برق، پنج دستگاه استخراج رمز ارز (ماینر) که به‌طور غیرقانونی از شبکه توزیع برق استفاده می‌کردند، کشف و توقیف شد.

مدیرعامل شرکت برق قم افزود: این ماینرها در یکی از واحدهای مسکونی استان فعالیت داشتند و بلافاصله جمع‌آوری و پرونده‌ای برای آن تشکیل شد.

وی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت‌های مشابه، مراتب را از طریق پیامک به شماره ۳۰۰۰۵۱۲۱ یا وب‌سایت www.tavanir.org.ir/samaat گزارش دهند.

صادقی همچنین از اجرای طرح پرداخت پاداش نقدی به گزارش‌دهندگان خبر داد و افزود: بسته به اهمیت گزارش‌های مردمی درباره استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج رمز ارز، مبالغی بین یک تا ۲۰۰ میلیون تومان به افراد اطلاع‌رسانی‌کننده پرداخت خواهد شد.

همچنین ببینید

دستگیری سارقان سابقه‌دار در شاهرود؛ ۲۵ فقره سرقت کشف شد

دستگیری سارقان سابقه‌دار در شاهرود؛ ۲۵ فقره سرقت کشف شد

شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از دستگیری دو سارق سابقه‌دار خبر داد و گفت: طبق تحقیقات پلیسی، متهمان به ۲۵ فقره سرقت از مغازه‌ها و اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =