تعطیلی کلیه ادارات سیستان و بلوچستان در روز شنبه

تعطیلی کلیه ادارات سیستان و بلوچستان در روز شنبه

به گزارش خبرگزاری مهر، بنابر تصمیم مدیریت بحران استان با هدف مدیریت مصرف انرژی با توجه به گرمای هوا، فعالیت کلیه دستگاه‌های اجرایی، ادارات، بانک‌ها و بیمه‌ها در همه‌ی شهرهای استان در روز شنبه مورخ یکم شهریورماه ۱۴۰۴ تعطیل می‌باشد.

لازم به توضیح است؛ فعالیت مراکز بهداشتی، درمانی، امدادرسانی و خدمات‌رسان، اعم از آتش نشانی، اتفاقات آب، برق و گاز طبق روال معمول خواهد بود.

همچنین ببینید

فرماندار میانه: مدیریت محله‌محور کلید تحقق مصرف بهینه انرژی است

فرماندار میانه: مدیریت محله‌محور کلید تحقق مصرف بهینه انرژی است

میانه- فرماندار ویژه میانه با تأکید بر نقش مدیریت محله‌محور در حکمرانی هم‌افزا گفت: تحقق مصرف بهینه انرژی در گرو مشارکت مردم، دستگاه‌های اجرایی و بهره‌گیری از ظرفیت مساجد و نهادهای محلی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =