احداث ساختمان درمانگاه بردسکن به زودی

احداث ساختمان درمانگاه بردسکن به زودی

علی دهقان زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پس از سی سال انتظار به حق مردم شهرستان بردسکن در حوزه بهداشت و درمان و با پیگیری‌های صورت گرفته مجوز ساختمان و شروع به کار درمانگاه تأمین اجتماعی بردسکن امروز اخذ شد.

فرماندار بردسکن بیان کرد: سازمان تأمین اجتماعی کشور با نقشه‌های هوایی موافقت کردند و عملیات اجرایی بعد از اربعین حسینی توسط پیمانکار انجام می‌شود.

وی افزود: بیش از ۷ هزار نفر نیرو در معادن بردسکن مشغول به کار هستند و با احداث این درمانگاه تأمین اجتماعی نیمی از مشکلات کارگران حل می‌شود.

دهقان زاده با بیان اینکه این درمانگاه با اعتباری بالغ بر ۱۸۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان احداث می‌شود، گفت: پس فردا عملیات خاک برداری آغاز و به مدت ۲۲ ماه که قرار داد با پیمانکار نیز بسته شده است درمانگاه تأمین اجتماعی بردسکن در مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر زیر بنا احداث و مردم می‌توانند از خدمات این درمانگاه استفاده کنند.

همچنین ببینید

پرداخت ۱۷.۵ همت از مطالبات مراکز طرف قرارداد بیمه سلامت

پرداخت ۱۷.۵ همت از مطالبات مراکز طرف قرارداد بیمه سلامت

مدیرعامل بیمه سلامت ایران، از پرداخت بیش از ۱۷.۵ همت از مطالبات مراکز و مؤسسات طرف قرارداد در بخش‌های درمانی، دارویی و بیمه‌ای خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =