چهار شهروند ارزشمند در عرصه حوزه سلامت تقدیر شدند

چهار شهروند ارزشمند در عرصه حوزه سلامت تقدیر شدند

با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر و مدیرکل دفتر امور اجتماعی و تعدادی از مدیران کل استان از علیرضا باقری مسئول مرکز فراهم آوری و اعضاء پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، دکتر نادر شکیب آزاد فوق تخصص خون کودکان، دکتر ابراهیم شفیعی جراح قلب و دکتر احمد کریمی داروساز به عنوان شهروند ارزشمند تجلیل شدند.

در این مراسم که در سالن استانداری برگزار شد از علیرضا باقری، دکتر نادر شکیب آزاد، دکتر ابراهیم شفیعی و دکتر کریمی تحت عنوان شهروند ارزشمند از خدمات آنها در حوزه مسئولیت اهدای عضو، کودکان سرطانی، جراحی قلب و خدمات داوطلبانه با اهدای تندیس و لوح تقدیر قدردانی شد.

این رویداد با هدف بزرگداشت نقش سازنده و ارزشمند داوطلبان در جامعه برگزار شد و به اهمیت فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی این افراد تأکید داشت.

 

 

انتهای پیام/

 

آخرین اخبار حوزه سلامت را از ما بخواهید

همچنین ببینید

بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب و جوش‌دار

بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب و جوش‌دار کدام است؟

بسیاری از افرادی که دارای پوست‌های مستعد آکنه هستند، به‌دلیل ترس از تشدید جوش‌ها از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =