تمامی مصدومین حادثه قطار شهربازی کرمان از بیمارستان ترخیص شدند

تمامی مصدومین حادثه قطار شهربازی کرمان از بیمارستان ترخیص شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا خادمی پور گفت: تمامی مصدومان حادثه قطار شهربازی کرمان ترخیص شدند.

وی افزود: کلیه مصدومان با دریافت خدمات درمانی لازم در بیمارستان‌های شهر کرمان، با حال مساعد ترخیص شدند.

گفتنی است قطار شهربازی کرمان در ساعت ۲۳:۳۸ جمعه شب دچار حادثه شد که بر اثر این حادثه ۱۲ نفر شامل ۱۰ کودک، یک خانم ۳۵ و یک مرد حدوداً ۳۰ ساله مصدوم شدند.

همچنین ببینید

چرایی عدم اجرای قوانین پرستاری؛ از ساعت کار تا بازنشستگی

چرایی عدم اجرای قوانین پرستاری؛ از ساعت کار تا بازنشستگی

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، از کمبود پرستار به عنوان مانع اجرای مصوبات قوانین حمایتی از پرستاران نام برد.‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =