آزادی ۱۳۷ زندانی آذربایجان غربی در پویش«به عشق امام حسین(ع) می بخشم»

آزادی ۱۳۷ زندانی آذربایجان غربی در پویش«به عشق امام حسین(ع) می بخشم»

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر عتباتی در این زمینه افزود: از ابتدای محرم امسال به مانند سال‌های قبل در راستای تبیین و بسط فرهنگ صلح و سازش در جامعه در استان همزمان با سراسر کشور پویشی با عنوان «به عشق امام حسین (ع) می بخشم» شروع شده است که تا اربعین سید و سالار شهیدان ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در این پویش سعی شده با استفاده از ظرفیت‌هایی همچون ائمه جمعه و جماعات، روحانیون مساجد، رؤسای دادگستری و دادستان‌ها، هسته‌های جهادی بخشایش، صلح یاران، شوراهای حل اختلاف، مسئولین و مددکاران زندان‌ها، با تشکیل جلسات ویژه و دعوت از شکات پرونده‌ها با توسل به عشق به اهل بیت و امام حسین (ع) برای اخذ رضایت و مصالحه تلاش شود.

وی یادآور شد: در استان تاکنون آزادی ۱۳۷ زندانی و سازش ۴ پرونده قتل بوده است و امید است این روند تا پایان پویش ادامه یابد.

همچنین ببینید

دستگیری سارقان سابقه‌دار در شاهرود؛ ۲۵ فقره سرقت کشف شد

دستگیری سارقان سابقه‌دار در شاهرود؛ ۲۵ فقره سرقت کشف شد

شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از دستگیری دو سارق سابقه‌دار خبر داد و گفت: طبق تحقیقات پلیسی، متهمان به ۲۵ فقره سرقت از مغازه‌ها و اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 9 =